0 items
€ 0,00

Wondverzorging en Hoofdluis producten in de webshop van Meda

Informatie & Klantenservice



Contact 


Heeft u een vraag of opmerking? Bij veelgestelde vragen vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als uw vraag er niet bij staat, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via ons contactformulier. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden (weekenden en feestdagen uitgezonderd). U kunt ons ook bellen op 0900 - 22 99 229 (€ 1,00 per gesprek.). Wij zijn op maandag t/m vrijdag tussen 09.00 - 17.00 uur bereikbaar. 

Contactgegevens
Vestigings- en bezoekadres:

Dagra Medica B.V. (Onderdeel van Meda Pharma B.V., een Mylan organisatie)
Krijgsman 20 
1186 DM AMSTELVEEN
0900 - 22 99 229 (€ 1,00 per gesprek. maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00u)
Webshop@mylan.com
K.v.K. 31045385
BTW-nummer: NL0015.54.633.B01
Toezichthoudende autoriteit: Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport; Wijnhaven 16, 2511 GA Den Haag. 

 

Betalen

Prijzen
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

 

Betaalmethode bij MedaShop

U kunt bij ons op twee manieren betalen:
• via iDEAL: U kunt direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u internetbankiert, kunt u direct gebruikmaken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
• Contant bij aflevering. Wij verzenden uw bestelling dan onder rembours, wat betekent dat u contant betaalt aan de postbode bij aflevering van het pakket. Voor deze betaalwijze betaalt u € 15,00 betaalkosten.
Vóór u uw bestelling plaatst, vragen wij u een keuze te maken tussen deze twee mogelijkheden. 

Vanaf 20 april 2015 levert PostNL zendingen met een rembourswaarde van € 500,- of meer bij het dichtstbijzijnde Postkantoor of Pakketpunt af. U betaald het remboursbedrag dan bij het Postkantoor of Pakketpunt in plaats van bij de postbezorger.

 

Bezorging


Verzending van uw bestelling

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en PostNL Pakketten. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. In dat geval ontvangt u een 3S nummer bij de bestelling. Met dit nummer kunt u op de website van PostNL www.tracktrace.nl het verzendtraject van uw pakket volgen. Het kan voorkomen dat u, na het klikken op het 3S-nummer, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van het 3S-nummer en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding betekent meestal dat PostNL het 3S-nummer nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.

Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze Klantenservice.

Op een postbusadres levert PostNL geen pakketten af die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres.

Medashop.nl levert alleen in Nederland. Verzoeken uit het buitenland kunnen wij helaas niet verwerken.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn € 3,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Bij bestellingen vanaf € 25,00 is de verzending gratis.

Levertijd

Wij versturen uw bestelling binnen 1 werkdag, mits deze voor 12.00 uur gedaan is.






Retourneren

Bent u toch niet tevreden over het door u gekochte artikel,  is het beschadigd of hebben wij per ongeluk een verkeerd artikel naar u opgestuurd? Dan kunt u het heeft tegen bepaalde voorwaarden  retourneren.

Waarom wilt u retourneren?

·         Het artikel is toch niet wat u zoekt

·         Het artikel is beschadigd bij ontvangst

·         U heeft het verkeerde artikel geleverd gekregen

 

Het artikel is niet wat u zoekt

U wilt gebruik maken van uw herroepingsrecht: u heeft het recht om binnen 14 kalenderdagen nadat u het door u bestelde artikel heeft ontvangen, de koop te annuleren. U hoeft hiervoor geen reden op te geven. Wel moet u het artikel compleet, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking retourneren. Hiermee ontbindt u de overeenkomst op afstand die u via onze webshop gesloten heeft. Let op: gelet op de aard van onze producten (al dan niet geregistreerde geneesmiddelen en/of medische hulpmiddelen) kunt u uw herroepingsrecht niet uitoefenen als u de originele verpakking van de producten heeft geopend en/of de producten heeft gebruikt. 
Hoe te handelen:
1. Binnen 14 kalenderdagen nadat u of iemand anders namens u de producten heeft ontvangen laat u ons via het modelformulier voor herroeping of onze Klantenservice weten dat u de koop annuleert.
2. U stuurt het artikel binnen 14 kalenderdagen nadat u de koop heeft geannuleerd samen met een ingevuld retourformulier retour in fe originele verpakking. 
3. Wij storten het door u betaalde aankoopbedrag binnen 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u de overeenkomst herroept op uw rekening. U krijgt het aankoopbedrag, inclusief eventueel door u betaalde verzend-en/of betaalkosten (met uitzondering van de eventuele extra kosten als u heeft gekozen voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering) van ons terug. De rechtstreekse kosten voor het retourneren van het artikel zijn echter voor uw eigen rekening. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u uw aankoop heeft gedaan, tenzij u met een andere betaalwijze heeft ingestemd (hiervoor brengen wij u nooit extra kosten in rekening).

Beschadigde, niet complete of geopende producten komen niet in aanmerking voor restitutie. Wij mogen wachten met betalen tot wij de artikelen terug hebben gekregen, of u ons heeft aangetoond dat u de producten heeft teruggezonden.

Hoe retourneren?

Het artikel is beschadigd bij ontvangst

Hoe te handelen:
1. Als u een artikel ontvangt dat beschadigd is, laat u ons dit zo snel mogelijk  weten via onze Klantenservice, onder vermelding van het ordernummer en de naam van het betreffende artikel.
2. Wij sturen u na ontvangst een bevestiging en nemen uw klacht in behandeling.
3. U stuurt het artikel samen met een ingevuld retourformulier retour.
4. Na ontvangst sturen wij u, als dat afgesproken is een vervangend artikel. U krijgt zowel de verzendkosten die u heeft betaald bij het doen van uw bestelling, als de kosten van retourneren van ons terug.

Uitzonderingen: Als het artikel val- stoot of waterschade heeft, het voor iets anders is gebruikt dan waarvoor het bedoeld is of het gebrek bij normaal gebruik van het artikel te verwachten is, kunt u geen aanspraak maken op gratis vervanging. Wij adviseren daarom voor het gebruik van de producten altijd de productbijsluiter/gebruiksaanwijzing goed door te lezen.

Hoe retourneren?

U heeft het verkeerde artikel geleverd gekregen

Als wij u per ongeluk een ander artikel hebben toegestuurd dan u besteld heeft, kunt u dit uiteraard aan ons retourneren. Hoe te handelen:
1. Laat het ons zo snel mogelijk te weten via onze Klantenservice, onder vermelding van het ordernummer en de naam van het betreffende artikel.
2. Wij sturen u na ontvangst een bevestiging en nemen uw klacht in behandeling.
3. U stuurt het artikel samen met een ingevuld retourformulier retour.
4. Na ontvangst sturen wij u het juiste artikel toe. U krijgt zowel de verzendkosten die u heeft betaald bij het doen van uw bestelling, als de kosten van retourneren van ons terug.

Hoe retourneren?

Hoe retourneren?

Het retourneren van verzendingen gaat als volgt: 
1. Vul het online retourformulier volledig in
2. Print het formulier 
3. Verstuur het pakket met retourformulier naar het volgende adres: 
Meda Pharma B.V.
p/a Euroweg 21 
3825 HA AMERSFOORT
4. Als het retourpakket niet door de brievenbus past, geef het pakket dan af op een agentschap van PostNL. Daar wordt uw pakket voorzien van een 3S-code. Met deze code kunt u het verzendtraject van uw retourpakket volgen via de website van PostNL www.tracktrace.nl en zien wanneer het pakket bij ons is aangekomen. Vraag dus altijd om het 3S-nummer als u een pakket retour stuurt. 
5. Zodra wij uw retourzending verwerkt hebben, sturen wij een e-mail ter bevestiging. Wij storten het betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen terug op uw rekening. 
6. Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder retourformulier terugstuurt, dan kunnen wij het aankoopbedrag niet retourneren. Neem bij twijfel contact op met onze Klantenservice.

Belangrijk: retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een 3S-nummer en bewaar deze goed. Voor artikelen die op de juiste wijze geretourneerd zijn, wordt het betaalde bedrag teruggestort op uw rekening, binnen 14 kalenderdagen.

Retourneren buiten de voorwaarden

Wanneer u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder retourformulier terugstuurt, dan kunnen wij het aankoopbedrag niet retourneren. 

 


Garantie 

Wij staan in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van onze producten. Wij garanderen dat deze geschikt zijn voor het gebruik omschreven in de bijsluiter/gebruiksaanwijzing, voldoen aan de relevante eisen van de relevante bevoegde Nederlandse autoriteit, en de wet- en regelgeving die geldt op het moment dat u de koop afsluit. Mocht er onverhoopt toch iets kapot gaan of voldoet het product niet aan de verwachtingen, neem dan contact met ons op. Daarnaast gelden op onze producten fabrieksgaranties. Deze garanties beperken de wettelijke conformiteits- en garantieregels niet. Wilt u hierop aanspraak maken, neem dan ook contact op met onze Klantenservice.
Was uw bestelling  beschadigd bij ontvangst?


Klachten

Wij doen ons uiterste best te zorgen dat u tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij u te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van u zodat we kunnen proberen een oplossing voor uw klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

U kunt uw klacht indienen via het contactformulier op onze Klantenservicepagina. Na ontvangst sturen wij u een bevestiging per e-mail en nemen wij uw klacht in behandeling. Wij proberen uw klacht binnen 14 kalenderdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij u daar over.

Bent u niet tevreden over de manier waarop wij uw klacht behandeld hebben, of over onze reactie op uw klacht? Dan kunt u uw klacht richten aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij aangesloten zijn: http://keurmerk.info/home/contact.

Ook verwijzen wij u naar het reglement van de Geschillencommissie Webshop: http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2601/webshop. Hier kunt u uw geschil overleggen in het geval uw klacht niet in onderling overleg opgelost wordt.


Productadvies

Heeft u advies nodig over één of meerdere producten in deze webshop neem dan contact op met onze Klantenservice.